lördag 25 februari 2012

Hittade en skatt, det var en hatt!

 Jag har hittat världens sötaste hatt!
Min one and only- hatt (tills jag skaffat fler) 
Jag har tjatat hur länge som helst på att jag vill ha en hatt, vilken som helst men aldrig hittat någon som passar varken mig eller min student-ficka. Men så när jag var uppe på mormors vind så hittade jag denna underbara skapelse som hade tillhört någon dam långt bak i släktledet. Den passade ju perfekt till klänningen jag fick
av kära Lisa i födelsedagspresent! Notera att mitt hår har blivit så långt att jag kan ha hästsvans :)

Translation
When I was on my grandmothers attic I found this gorgeous, red hat!
It's my one and only hat and I will love it forever (until I get my self an other one)
It fits perfectly to my red dress dear Lisa gave on my birthday. 
I can have a ponytail in my hair, please note ;)


X X X 
carrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar