lördag 25 februari 2012

Tomt och tråkigt, än så länge

Just nu så ser ju bloggen så otroligt tom och tråkig ut, för jag har ju inte lyckats lista ut om man kan flytta över alla inlägg från en blogg till en annan än. Om du vet så snälla, hjälp mig. 
Så länge så får jag posta lite gamla bilder bara för att ni nya läsare ska få se varför det är så värt att följa min blogg. Här är lite bilder från när jag var i Hälsingland tidigare i veckan. Det var strålande sol nästan varje dag så jag passade på att ge mig ut på äventyr med min Mormor och min Hans. 





Klockan var lite över 16 när solen kastade ett guldigt sken över skogarna och ängarna. 
Himmelen ser nästan ut som ett konstverk, det ler lite målat ut. Men oj så vackert.
Jag träffade på lite nyfikna kor på väg ut på promenad en dag. Djurgalen som jag är så var jag ju tvungen att gå fram och klappa och få det på kort. Det är mormor och Hans fina gård i bakgrunden.



Translation:
Right now my blogg looks kinda boring so I will post some old features from my old blogg. 
Here's some pictures from when I was in Hälsingland!


X X X
carrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar