tisdag 28 februari 2012

We love fika!



Detta blev måndagens val, vilket var lite för varmt enligt mig. Med en gassande så behövs ingen varm filt-jacka och dubbla strumpbyxor. Hoppas nu bara att detta väder vill hålla i sig så att det går att vistas ute lite oftare än nödvändigt. Jag gick till stan för att möta min Ida för att ta en lite formell fika. Men klockan fem på eftermiddagen är ingen bra tid att gå ut och leta sittplatser, allting är såklart upptaget. Men vi lyckades, vi satt på samma ställe där min mor spillde ut en hel latte inför publik så då det skvätte över disken... mycket pinsamt för ca 15-åriga mig och min syster. Men livet går vidare, jag måste ju våga visa mig där någon gång.
Ha en bra dag! :)









Norrköpings gator är fina om man vet vart man ska titta.
________________________________________

Translation

An other day filled with sun and my friend Ida
This time we went to a coffe shop where my mother dropped a latte over the counter. 
But life goes on, I can't hide from that place my whole life.
Have a nice day! :)

X X X
carrå


2 kommentarer: