onsdag 14 mars 2012

Good hair-day!


Idag hade jag verkligen en bra hårdag. Tog inte alls så lång tid att kamma till lite vågor i håret, jag vart snarare förvånad över resultatet. Jag gjorde vanliga fingerwaves med händerna och lite gelé och sen lockade jag resten med en locktång (gud förbjude men jag hade inget val)
Sen drog jag på mig min gröna hängsle-klänning, som jag förövrigt sytt själv, och gick till skolan för fotografering till en skolaktivitet vi ska ha nästa vecka. 





Senare på kvällen Blev det kafferep med fina Wilma. Så började min frisyr falla isär lite.




Translation

I'm surprised that my finger-waves turned out to look so good as they actually did.
I had my green dress that I sew a year ago, it still fits. Later my friend Wilma came over for some coffee and as you can see, my hair is falling down a bit. 

X X X
carrå


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar