lördag 24 mars 2012

Vacker utsikt, det har jag.


Det var länge sedan jag vaknade så här glad, för jag bara skuttade upp ur sängen så fort jag slog upp ögonen och såg de vackra molnen utanför fönstret. Var tvungen att foto dem, för de ser nästan tecknade ut. Det är nog min grej. Så fort det är fin himmel så måste jag på det på kort, hittade några bilder på min vackra utsikt som jag hade lust att dela med mig av!






Just a picture from when I felt like a moviestar.


Translation
It's been awhile since I was this happy in the morning, I jumped out of the bed when I opend my eyes and saw these beautiful clouds outside my window. I think it's my thing, when my view is beautiful I just have to take a picture of it. I found all these pictures of my view and thought that I should show you.

X X X
carrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar