söndag 20 maj 2012

som vi är skapta


Har försökt lista ut hur jag på bästa sätt kan presentera min fina pojkvän, så varför inte
 göra det med en liten rumpchock?
Allt för konsten som man brukar säga. 
Dessa fina bilder har min käraste syster Evelina Åsgård tagit. 
Jag och Micke fick agera troll i skogen och det var faktiskt riktigt befriande!
Här är några av bilderna som jag redigerat!
Varsågod att kommentera :)




Translation
I've tried to figure out how I can introduce my lovely boyfriend, so why not do it with some naked photos?
Everything for art, as they say.
These beautiful pictures took my dearest sister, Evelina Åsgård.
Me and Mike acted trolls in the forest and it was actually quite liberating!
Here are some of the pictures that I edited!
You're welcome to comment :)


X X X
carrå

1 kommentar: