tisdag 19 juni 2012

Mer pasteller till min paradis


Mitt paradis börjar verkligen göra skäl för sitt namn, Pastellernas Paradis.
Äntligen får jag in lite fina färger här där det annars är så vitt och tråkigt.
Här visas ännu lite presenter från min ena moster.
Jag fick så otroligt mycket fina blommor när jag tog studenten att jag inte hade tillräckligt med vaser, jag fick ta en glassbägare och en vinägerflaska istället :)





Translation
My paradise is really starting to live up to its name, The Pastel Paradise.
Finally, their is some colors in my white and boring apartment. These are even more gifts from my graduation given from my aunt. I got so much beautiful flowers when I graduated from high school that I did not have enough vases, I had to take a glass beaker and a bottle of vinegar instead :)
All these flowers from my graduation, there is no place for flowers in my apartment. But I took a icecream-glas and a bottle to keep them alive, and that looks good, right?

X X X
carrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar