måndag 4 juni 2012

Plötsligt händer det!


Skor är ju någonting som aldrig riktigt har varit min grej även om jag önskat det. 
Men plötsligt händer det och så säger det bara klick. 
Min studentklänning kommer ha underbara, blåa detaljer så då ville jag ha skor som skulle
matcha dessa. Jag har heller aldrig varit en kilklacks-person, men nu så fastnade
jag för dessa och dom passade mig så himla bra! Köpte dessa på Deichman för 229 kr 
och har gått i dem hela eftermiddagen. Mycket stolt, måste nog använda dem lite innan studenten med ;)








 Translation
 Shoes has never really been my thing, although I wished it.
But suddenly, it happens!
My studentdress will be gorgeous with blue accents so I wanted shoes that would
match them. I have never been a wedge-person, but I really liked these and they suited me so well! Bought these at Deichman for 229 kr. Very proud, I think I have to use them a little before my student ;)

X X X
carrå


5 kommentarer:

  1. Titta så snygga! Inga vredesutbrott idag?;)
    Jag har också köpt skor med kilklack, på rea. I K-håla av alla ställen!
    Puss och Kram Mamma:))

    SvaraRadera
  2. i love those shoes on you my dear!! they look adorable! :) i cant wait to see more of your awesome finds like this one! :)

    wishing you a lovely day,
    TheRitzyFlapper (Alicia)

    SvaraRadera
  3. Ååå vad fina skor!! :')

    SvaraRadera
  4. don't you mean your graduation dress?

    SvaraRadera