tisdag 10 juli 2012

En lösning och en nyhet!



Har man ingen kamera får man ta webcamen, tur att jag har en sådan. 
Jag har en stor nyhet att berätta, jag har, hör och häpna..... BADAT!! 
Jo det är sant! Jag har badat på en allmän badplats med moln på himmelen och regnet i luften hoppat i vattnet från bryggan och faktiskt simmat i några sekunder. För er som känner mig så vet ni nog att jag är en riktig badkruka och inte gärna hoppar i vattnet om det är under 27 grader. Men plötsligt händer det och detta finns dokumenterat på min systers kamera. Bilder kommer snart :)

Translation
If you have no camera, you have to bring WebCam, lucky I have one.
I have big news to tell, I have, lo and behold ..... been bathing!
It's true! I went swimming at a public beach with clouds on the sky and rain in the air, jumped into the water from the bridge and actually was in the water a few seconds. For those of you who know me you know that I hate to swim and refuse to jump into the water if it's below 27 degrees. But suddenly, it happens and this is documented on my sister's camera. Pictures coming soon :)

X X X
carrå

1 kommentar:

  1. Vafalls, så härligt! Jag längtar till döds efter strandhäng & vattenplask & sånt men här (i Uppsala) öser regnet ned i strida strömmar... Uää!

    SvaraRadera