söndag 1 juli 2012

jag ska inte ha någon kamera


Jag tror att det finns någon slags högre makt som säger åt mig att jag inte sk ha någon kamera, för den jag haft i två veckor har just lagt av, det blir att åka in och byta den. Men jag fattar verkligen inte vad jag gör för fel, för den har inte tagit någon yttre skada men helt plötsligt så bara la den av. Precis som min förra, och den innan det...

Translation
I think there is some sort of higher power who tell me that I not should have a camera, for the one I had for two weeks just died.. But Idon't really know what I'm doing wrong, for it has not taken any external damage, but all of a sudden it jost stop working. Just like my last one, and the one before that ...

X X X
carrå

3 kommentarer:

  1. Du sliter väl ut den ;)

    SvaraRadera
  2. haha nej, för denna har jag inte använt nästan någonting!

    SvaraRadera
  3. Oooo, så vacker du är!!

    sv: Tack, det blev randigt en snusnäsduk och uppvikta jeans (duvet såna härliga 'fluffiga' 40-tals jeans ♥)

    SvaraRadera