måndag 27 augusti 2012

Egobilder och lite sjuka



Underbara webcam, dig kan man ta med sig överallt. 
Jag bär ju ofta omkring på min dator och när man väntar på någonting eller vill få tiden att gå så kan man ju passa på att ta lite egobilder för att roa mina läsare! Sitter hemma och är sjuk som vanligt, jag mår så illa all det ibland svartnar för ögonen. Men jag dricker mycket vatten och kollar på Hon dansade en sommar, då brukar det bli bättre.




Translation
Lovely webcam, I can take you with me everywhere.
I often carry around my computer and when I'm waiting for something or want the time to go faster I take the opportunity to take some pictures to amuse my readers! Sitting at home sick as usual.  But I drink a lot of water and watches One summer of happines, then it usually get better.

X X X
carrå


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar