onsdag 19 september 2012

Home sweet home!


HEMMA!! Efter två veckor i Hälsingland är jag nu hemma i Norrköping för att fortsätta söka jobb.
Jag har haft det så bra där uppe och jag ville inte åka hem egentligen, men jag måste ju söka jobb. 
Nu blir det konstigt att anpassa sig till det vanliga livet igen. Jag har ju bara ätit och ätit och ätit där uppe. Massa mat, massa fika, massa ost och kex. 
Nu blir det mer bilder och en mer aktiv blogg, jag lovar. 
Här är lite bilder från min resa i Bollnäs. 








Translation
HOME! After two weeks in Hälsingland, I am now back home in Norrkoping to continue the job search.
I've loved being up there and I did not want to go home, but I have to look for jobs.
Now it will be strange to adjust to my normal life again. I've just eaten and eaten and eaten there. Alot of  food, coffee, cheese and crackers.
Now it will be more pictures and a more active blog, I promise.
Here are some pictures from my trip!


X X X
carrå

1 kommentar:

  1. Is that your mother in the third photo? I love her blouse. It's matching her grey hair perfectly. I also like the fourth picture. Is it from your home? It looks as if it's from a nice magazine. Hugs from Miss Maple

    SvaraRadera