onsdag 21 november 2012

Uppe med tuppen



Jag tror jag kom i säng ca 01:47 på natten till måndagen för att få lite skönhetssömn efter helgen i Norge. 
Men jag fick inte sova så länge för att klockan ringde 04:27 och tåget till Stockholm gick 05:27 från Norrköping. Hela dagen stod jag utanför Ica Maxi i Nacka och delade ut smör, vilket jag ska göra hela veckan. Det känns så skönt att få jobba lite! 
I morgon blir det att gå upp tidigt och åka på frukost hos Elsa Maria innan jobbet, det ser jag fram emot! :)

Translation
I think I got to bed about 1:47 on Sunday night to get some beautysleep after the weekend in Norway.
But I did not sleep that long,  bell rang at 04:27 , the train to Stockholm went from Norrköping at 05:27. All day I stood outside Ica Maxi in Nacka and handed out butter, which I'll do all week. It feels so good to work!
Tomorrow I'll be getting up early and go for some breakfast with Elsa Maria before work, I'm looking forward to that! :)

X X X
carrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar