torsdag 27 december 2012

När den värsta villervallan är över!


Då har man lämnat stugan och flytt till lägenheten i stan igen!
Min snälla far skjutsade hem mig och det var tur, efter jul så ska det ju alltid med lite mer saker tillbaka än vad jag kom med. Ni ska snart få se vad jag har fått för roligt!
Längtar så tills i morgon för då kommer nämligen min kära vän Sanna som är på jullov från arbetet i Norge. 
I vanlig ordning har jag spenderat kvällen med att ta en masa egobilder eftersom att jag fick låna
hem pappas kamera över nyår i väntan å att min egna ska komma på posten! 


Translation
Now I'm back in the city with my dad's camera and a lot of christmas gifts which I soon will show you! I'm longing for tomorrow, my friend Sanna's coming and I haven't seen her since I went to Norway so I miss her alot. I will spend the evening taking alot of pictures of my self just because I can!

X X X
carrå

1 kommentar: