tisdag 8 januari 2013

Duktiga jag!


Idag var det uppgång 8:00 med en nyttig frukost och en uppfriskande dusch för att vakna till. 
Detta hör inte till vanligheten att jag går upp så tidigt när jag inte ska iväg till någonting viktigt, men nu känner jag att det kanske är dax att ändra på rutinerna lite. Klockan 10:30 var jag ute på stan och sökte jobb och måste nog säga att det gick rätt så bra. 
Jag stannar inte länge, snart är det dax för mig att dra mig undan ett tag, to be continued...


Translation
This morning I went up at 8:00 to go down to the town and look for a job. I have to say that it went pretty good, they were positive. But i'll not stay here to long, to be continued...

X X X
carrå



1 kommentar:

  1. Men! håller du på med hästar, det har jag totalt missat... tror jag? Skoj iallafall =)

    Sofia

    SvaraRadera