fredag 25 januari 2013

En sjuk uppdatering!


Aloha alla mina fina läsare! 
Nu är jag hemma igen från en tids vistelse i Hälsingland. Har blivit lite tomt på inlägg nu den senaste veckan för just nu är jag sängliggandes med en hemsk förkylning som inte vill försvinna. Film efter film, en sprakade brasa och vackert väder utanför fönstret. Jag borde inte klaga, men det skulle vara trevligt att kunna göra någonting mer vettigt än att ligga här och snora.
Nu måste jag ju piggna till snart, nästa vecka packar jag väskan igen för då blir det några dagars jobb i Stockholm!

Translation
Aloha all my lovely readers!
I'm home again! I haven't ben able to blog the last week, I'm laying in the bed with a horrible cold that doesn't want to disappear. Film after film, a crackling log fire and beautiful weather outside the window. I should not complain, but it would be nice to be able to do something more useful than to lie here and cough.
Now I have to come back to life soon, next week I'll pack my bag again to work a few days in Stockholm!

X X X
carrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar