fredag 11 januari 2013

I en annan del av Sverige


I morse var det en glad tjej som vaknade klockan 8 för att göra det bästa av dagen och det har jag! 
På en dag har jag både hunnit fika fyra gånger och varit hos farmar och farmor en sväng.
Jag har energi igen, äntligen får jag ladda på med lite tålamod så jag kan komma hem och fortsätta
söka jobb. Det är vinter här... Här får ni lite Bollnäs-bilder från gården!



Fridolf<3

Translation
I woke up early this morning to get up and to the best of the day, and I did.
I've been drinking coffee four times today and visit my grandma and grandpa on my fathers side.
I have energy, I'm happy, I will come home with a new smile!  It's winter here...
Here's some pictures from my house in Bollnäs!


X X X
carrå



2 kommentarer:

  1. Vilken fin kofta! Har du stickat den själv?

    SvaraRadera
  2. Koftan är superfin och katten ännu mer!
    Hälsningar från grannstaden.

    SvaraRadera