tisdag 1 januari 2013

Nyårsafton och fina vänner!


Antar att ni förväntar er lite glamorösa nyårsbilder här på bloggen, men så rolig är inte jag. 
Vi var ju inte glamorösa för vi var mest party och berusade tillsammans. 
Wilma anlände och vi käkade lite middag hos mig, sen skulle vi gå vidare direkt men det tog lite längre tid än väntat för vi hade så trevligt hemma hos mig. Efter några timmar begav vi oss till nästa fest och sen var jag hemkommen klockan 08:30 i morse. Nu sitter jag här, hatar mitt liv och kollar på Barnkanalen, Yolo som man brukar säga!





Translation
I guess that you're expecting some glamorous pictures from New Years Eve now, but it ain't gonna happen because we weren't so glamorous, but in the partymood with alcohol in the blood. Dinner at my place, then of to the next party, I came home at 08:30 this morning! Now I'm sitting here, hating my life and watching some telly, yolo as they say.

 X X X
carrå


1 kommentar: