tisdag 26 februari 2013

Det går bra nu!


I flera månader har vi vandrat i mörkret med blicken i backen, man blir trött i både kropp och själv. I morse sken solen starkt och inte ett moln var synligt. Snön smälte och torkade på marken och fåglarna sjöng, det var helt underbart ute. Efter en fin frukost tog jag en tur längs vattnet och bara njöt av livet på väg mot en till arbetsintervju. Det gick bra, jag var inte alls lika nervös denna gång som förra. Nu väntar jag bara på lite papper så kan jag börja jobba! 



Translation
For to long the sky has been dark now but finally the sun came back and lightened my day! After a good breakfast I went for a nice walk in the sun along the waterside on my way to a work interwiev. It went very well so now I'm just waiting for some papers and then I can start to work! :D

X X X
carrå

3 kommentarer:

  1. grattis till jobbet, smaskens frukost och vad har du fått för jobb?

    SvaraRadera
  2. Congratulations, Carra! I hope you'll like the job. What is it?

    SvaraRadera
  3. Åh, vad spännande! Jag frågar som resten, vad är det för jobb? :)

    SvaraRadera