måndag 25 februari 2013

Favoritplatsen!


Som ni kanske har förstått vi det här laget så far jag runt rätt mycket i vårt avlånga land, denna helg blev det en tripp till Hälsingland. Ett av mina favoritställen är mormors gård i Bollnäs som är så otroligt fin, både inomhus och runtom. Små detaljer som skimrar i ljus som gör att det pirrar lite i magen.
Anledningen till min korta visit var en överraskningsfest för min kära far som fyllde 45 här om dagen. Tyvärr så kommer jag inte visa några bilder från festen, lite för ostädat för min glamorösa blogg ;)

Nisse<3







Translation
I guess you've figured out that I'm moving around a lot, this weekend I went to Halsingland to join a surprise party for my dear father who turned 45! I woant show any pictures from the party, they are a bit untidy for my glamorous blog ;) One of my favourite places in the whole world is my grandmother's house, so incredible beautiful with all the details and the nature around it!

X X X
carrå

4 kommentarer:

  1. Men gud så fint! Fick mig att tänka på Dalarna, faktiskt. Å andra sidan så är det ju inte så långt ifrån. :)

    SvaraRadera
  2. Måste ju bara uttrycka min oändliga kärlek till dina brallor: ASDFGHJKL! (Hoppas du ger dem en godnattkyss varje kväll och går ut på romantisk middag med jämna mellanrum)

    SvaraRadera