fredag 15 februari 2013

Inga mer våta fötter!


Äntligen har jag tagit mig i kragen och inhandlat ett par nya skor. Kängorna jag har haft nu två vintrar i rad har snart ingen sula kvar då den har låtsat nästan helt. Det är inte så skönt när vintervindarna drar genom sulan och vatten rinner rakt igenom. Jag skulle inte alls ha några med klack, det bara blev så. De är inte vintage alls, klacken är för smal och hög men det gör ingenting för jag älskar dem och de var såklart på rea. Så det är heeeelt okey! Dessa kommer jag dansa runt i när våren närmar sig utan att fötterna blir blöta och kalla! 




Translation
Finally I've bought myself a new pair of shoes and I love them. My old ones is totally useless, leaking water and uncomfortable since I've been wearing them for two years now. I wasn't looking for heels, these are not vintage at all and the heels are way to high and thin. But it's so okey, I love them and they wore on sale! I'll be dancing until spring in these wonderful shoes!

X X X
carrå

2 kommentarer: