fredag 29 mars 2013

Efterlyses:


Yes, nu behöver jag en person med lagom goda kunskaper inom stickning och virkning som har lust att hjälp mig fräscha upp mina kunskaper inom detta område. Jag kan vanlig rakstickning men varken att komma igång eller fästa. Virka maskar/ormar kanske inte har så stor betydelse här.

Varför jag behöver detta är för att jag ska vara syslöjds-vikarie i en vecka och ungdomarna är nu inne på detta område och när jag hörde det började jag tvivla lite på mina kunskaper. Detta är vecka 15 så vi har hela vecka 14 på oss. Detta gäller då alltså personer i Stockholm!
Mejla mig på: CarroAsgard@hotmail.com

Translation
I'm looking for someone to teach me to knit cuz I'll work as needlework-teacher in two weeks and I'm not so sure that I'll be much help for the kids. 

X X X
carrå

1 kommentar:

  1. Synd att jag inte bor i Stockholm, hade gärna hjälpt. Men om det är dåligt med folk så kan du alltid söka på Youtube "how to knit" och hitta massor med bra videosar där.

    SvaraRadera