fredag 29 mars 2013

Glad påsk!


Denna morgon vaknade jag klockan 9.00 av solen som varmt smekte mitt ansikte genom fönstret. Det fanns inte så många alternativ mer än att stiga upp och göra frukost för att sen sätta sig på uteplatsen. Självklart har jag lyckats dragit på mig en förkylning men jag tänkte att om jag struntade i den kanske den skulle försvinna, min teori funkar rätt bra faktiskt. Efter frukosten tog ja en liten promenad runt mitt Reimersholme och hittade lite påskris, har hört att man ska ha det nu när det är Påsk och allt! Nu hänger jag hemma, lyssnar på Ulla Billquist och tänker på hur mycket jag saknar mitt fina radarpar hemma i Norrköping Wilma och Petter!
Perfekt dag för att gå ut och dansa lite, men jag tror jag tar det i morgon! 
Chicago någon? :)




Hm, jag har visst en tendens att se ut som en bittertant på vissa bilder!





Translation
What a lovely morning, I had my breakfast outside in the sun. No cold can hold me inside when the sun is shining! Happy easter everyone! :)

X X X
carrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar