lördag 27 april 2013

Åker lite, igen!


Så här såg jag ut idag när jag än en gång skulle packa ihop mitt liv och flytta vidare. På denna fina soffa har jag bott de närmaste två månaderna i en etta tillsammans med moster min. Snart kommer ungen och då är det dags att flytta vidare men denna gång får jag eget rum. Men innan jag flyttar åker jag hem till mor och far som jag inte träffat sen jag flyttade upp till Stockholm. Konstig känsla att sitta på bussen från Katrineholm, åh vad jag hatar denna väg men det blir skönt att komma hem. Nu ska jag snart hoppa av bussen och traska grusvägen hem till stugan, hörs!







Translation
For two months this has been my place, on a couch with my aunt. But soon her baby will arrive so it's time for me to move out... again. But first I'll go to the country side to visit my parents. Haven't seen them since I moved to Stockholm. Now I have to leave the bus and start the walk to my red little house!

X X X
carrå

1 kommentar: