söndag 21 april 2013

Fin dag, söndag!


Underbart perfekt dag! Jag har blivit så grymt hurtig, vaknar klockan 8, går ut och springer klockan 10 och klockan 11 satt jag och åt ute på trappen och solade. Men hur ska man utnyttja denna dagen till fullo, tänkte jag då. Lite senare på dagen möte jag upp Elsa vid Hötorget där vi köpte glass och satte oss och kollade på folk i solskenet. Här behövdes ingen jacka inte, solen gjorde hela jobbet. Jag har blivit solbränd, jisses!
Sen träffade vi på Roffe Andersson, mannen som hade varit på sjön i unga år och som hade en mor som såg ut exakt som jag. Så trevliga människor man kan träffa på när man är så här "lite 40-50tal" som de uttrycker sig. 







Translation
What a perfect day! Woke up at 8, at 11 I had been ute running and had lunch. So what now. I was wondering. But of course, some Ice cream in the sun with Elsa!

X X X
carrå

3 kommentarer:

  1. Haha. Jag ser knäpp ut! Men fint vare!! <3

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt det ser ut att ni hade det. Det är så man utnyttjar en solig dag till fullo. Jag blev otroligt sugen på glass.....

    SvaraRadera
  3. Åh. Stockholm om våren. Vill oxå!

    SvaraRadera