fredag 12 april 2013

Releasefest för Vintageparty- the book (1)


Vad är väl en bal på slotten? Ingenting jämfört med mysnivån på releasepartyt för boken "Vintageparty- fyndiga tips för flärdfulla fester" i onsdags!!
Så mycket kärlek, så fina människor, så goda kakor och underbar lokal. Jag har nog bara bra saker att säga om kvällen faktiskt. Det var så kul att träffa alla människor som man tidigare bara mött genom en skärm!




Elsa med finaste klänningen och Sarah med bubbel i högsta hugg!

Ljuva Miriam så stilig i hatt!


Vi hittade söta Vicky!


Flickorna bakom boken höll ett fint tacktal men jag säger bara: tack själv! 
Jag är så glad att jag fick chansen att delta i detta och samtidigt fick en liten spark i baken för att ta mig till Stockholm! Kärlek till er Emma, Linda och Lollo!







Karolines underbara klänning!!




Translation
Releaseparty for the book Vintageparty! The night was so beautiful full of glamousus people and good cookies! So fun to meet everyone I only seen over the screen before! I'll let the pictures speek!

X X X
carrå

4 kommentarer:

  1. Mäh! Hålla på å va glamourös... Jag tar och hoppar i reflexoverallen och fredagsmyser med lite höhämtning. Trevlig kväll! Kram, mamma:))

    SvaraRadera
  2. Guud va fin du var i klänningen! Såg ut som en fantastisk kväll!

    SvaraRadera
  3. vad det ser trevligt ut! och fin klänning du hade :)

    SvaraRadera