lördag 8 juni 2013

Swedish Hasbeen


I två år har jag väntat och äntligen har jag dom i min ägo. Nu är dom mina, oh mina alldeles egna Swedish Hasbeen! Jag bestämde mig väldigt fort när jag kom till butiken och fnittrade när jag skulle betala. Sen log jag hela vägen till min och Elsa Marias nya lägenhet. Gårdagen var bra, nya skor och ny lägenhet, check!
Dessa blir perfekt att ta med till Turkiet som jag åker till... ja i morgon faktiskt. Shit, det händer så mycket nu att jag knappt hunnit med själv! Jobb, dans, flytt och utlandsresa. Jag måste bli bättre på att uppdatera er. Nu ska jag på picknick, hej hopp!





Translation
I'm so happy! I got my very own Swedish Hasbeen! I've been waiting for this for two years and finally they're mine. They will be perfect for Turkey! Yes, I'll go to Turkey tomorrow and then I will move to my new apartment with Elsa Maria. There's so much going on I can't nearly keep up my self. Now I go to a picknick in the park!

X X X
carrå

2 kommentarer:

  1. Happy trip to Turkey! :) Those Swedish Hasbeens are so pretty!

    SvaraRadera
  2. Sjukt avis. Vill oxå ha. Ska verkligen oxå ha ett par egna en dag.
    Kanske när butiken börjar gå riktigt bra och jag kan ta ut min första lön, så ska jag bannemig unna mig ett par!!

    SvaraRadera