onsdag 24 juli 2013

På skojakt!


Ja, jag har varit på jakt igen. Denna gången på inte allt för okända jaktmarker utan på mormors vind. Hur har jag kunnat missa dessa?? Jag tror jag tar och lånar dom en stund. Detta är mormors dojjor som hon enligt min mor använde på 60-talet, 70-talet och en bra bit in på 80-talet med. Jag gissar alltså att hon nött dom väl och det är nog därför dom är så sköna! 





Translation
Yes, I have been hunting again. This time in a not too unfamiliar place but on Grandma's attic. How could I miss these? I think I'll borrow them for a while. It's my grandma's shoes that she, as my mother said, used in the 60's, 70's and  the 80's. I guess then that she worn them well and that's probably why they are so comfortable!

X X X
carrå

3 kommentarer:

  1. Shoes are gorgeous! And I love that bag too <3

    SvaraRadera
  2. Precis sådana som vi, jag och min kompis, hade oavsett väder. Köptes på Knulp på Kungsgatan i Stockholm. Lyckos dig som har sådana idag!

    SvaraRadera