onsdag 18 september 2013

På bemärkelsedagen!


Klockan ringde tidigt denna tisdagsmorgon och in genom ytterdörren stegade Simon in med bästa flugan runt halsen. Han är en riktigt bra vän den där killen. Det var nämligen Elsas födelsedag, hon blev hela 25 år vilket gör att jag känner mig otroligt liten. Hela dagen var väl planerad, men det visste såklart inte Elsa om. Efter frukosten gjorde jag och Elsa oss lite fina för att dra ut på äventyr. Vad som hände kommer ni snart få veta!







Translation
Elsas birthday started with a nice breakfast with me and Simon. Simon came early just to surprice her in the morning, he's a really good friend that guy. After breakfast when Simon had left we went out in town for a adventure. Elsa didn't know anything, what we did I'll tell you soon. 

X X X
carrå


3 kommentarer:

  1. What a handsome young man. I'm sure you had a very nice day with Elsa. The breakfast looks quite cosy at least.

    SvaraRadera
  2. Åh vilka underbara vänner ni är! Sådan uppvaktning har jag då aldrig fått på min dag.

    SvaraRadera
  3. Alltså jag önskar att jag också kunde gå upp och se sval och snygg ut i nattlinne. En annan sitter invirad i ett täcke och surar med en böll på huvve och sörplar kaffe i hopp om att överleva. :')

    SvaraRadera