söndag 29 december 2013

Morgonmys med lurvpösarna


I morse vaknade jag av en varm nos som upptryckt i mitt ansikte. Nils ville sova i min säng och av erfarenhet så vet jag att det inte går att sova med den hunden, han upptar hela sängen och snarkar högre än  en fullvuxen karl så det var bara att gå upp. Solen hade precis gått upp och frosten glittrade i det frusna gräset. I stallet väntade två nyvakna lurvar som bara ville springa ut i det fina vädret. Morgonen är den bästa tiden att spendera med hästarna. Mellan busrundorna vill de bara komma fram om mysa, då är det bara att ställa upp. Mina fina hästar, vad jag saknat dom!





Translation
Nils, my sister's dog, woke me up this morning way to early. It was no point to go back to sleep so I went up to feed the horses. The sun was shining and the horses was tired but full of winter energy! The best time of the day to spend time with the horses is in the morning. They just want to cuddle!

X X X
Caroline

1 kommentar:

  1. Ha! The middle picture is soooo cute, and made me giggle to the computer;)

    SvaraRadera