onsdag 7 maj 2014

Well, John Blund ser mig i alla fall.


Varje kväll innan jag ska gå och lägga mig så borstar jag igenom håret och drar ett hårnät över huvudet så att lockarna ska hålla till dagen efter. Varje kväll sitter jag framför spegeln och tänker samma sak:
Varför kunde inte mitt hår sett ut så här tidigare idag?
Hårsprayen har letat sig in i håret och lockarna har lagt till sig under dagen och på kvällen när jag borstar ut lockarna kommer dom ljuvligaste vågorna fram. Egentligen borde jag ta ut rullarna på kvällen, spraya och sen borsta ut det på morgonen. Då finns det i alla fall en liten chans att mitt nattfrilla blir till dagfrisyr!
Synd att det bara är John Blund som får se perfektionen.
Händerna i luften om du upplever samma som jag!


Translation
Why is my hair always as best before I go to bed?
Hands up if you feel the same!

X X X
Caroline

2 kommentarer:

  1. nice photos
    http://mandarinacosturera.blogspot.com.es/

    SvaraRadera
  2. Ja det känslan känner jag igen. oo ja! Samma sak om jag får till någon riktigt snygg frisyr, så är det alltid på kvällen innan jag ska sova och det blir aldrig samma sak när jag provar att göra den igen på morgonen.

    SvaraRadera