torsdag 12 juni 2014

Solnedgång vid vattnet


Klockan ringde inte denna morgon, batterierna i mobilen var helt urladdade så jag hade inte många minuter på mig att äta frukost och ta mig iväg till stan. När jag kom hem klockan 13 var jag så trött att jag somnade på sängen. Det var inte meningen, jag skulle ju bara vila ögonen lite. När jag vaknade några timmar senare var det som att hela dagen var förbi. Ändå kände jag att det fanns mer att göra för att känna att dagen inte var förgäves. En cykeltur i solnedgången och en kväll vid vattnet. Kunde inte bli en bättre avslutning på dagen!








Translation
When I came home from town earlier today I was so tired I fell asleep on my bed. When I woke up a few hours later it felt like the hole day was gone. I had to do something. I took my bike and went down to the water to watch the sunset. A perfect ending of the day.

X X X
Caroline

3 kommentarer:

  1. Vad härligt det ser ut, och vad fin du var i håret!

    SvaraRadera
  2. Åh så vackert! Kvaliteets tid på hög nivå! Önskar att jag också hann med sånt :)

    SvaraRadera
  3. Jag älskar naturen och det ger så mycket tillbaka. Och du är så vacker i håret på bilderna!

    SvaraRadera