måndag 4 augusti 2014

En film om juli


För ett tag sedan blev jag så inspirerad av söta Vicky som hade gjort en film om hennes juni och jag bestämde mig direkt för att göra en film om Juli! Så den senaste månaden har jag filmat allt, allt, allt! 
Klicka på filmen om ni vill se hur jag har sett juli svischa förbi!

Låten är såklart gjord av Yann Tiersen och är från filmen Amélie!

Translation
I got so inspired by this movie made by Vicky. She made a movie about June and I decided to make a movie about July. So lately I've been filming everything around me.
Hope you enjoy! 

Music by: Yann Tiersen

X X X 
Caroline

4 kommentarer:

  1. yay! gjorde också en juli (http://vickys.se/?p=12976) och augusti kommer så småningom ;) fin juni du verkar haft. pöss!

    SvaraRadera
  2. Fick världens mysigaste känsla i kroppen nu. Tack Carro <3

    SvaraRadera
  3. Wow så finsorgligvacker den var <3 sommarljuvlighet.

    SvaraRadera