tisdag 12 augusti 2014

Hösten 2013- en tillbakablick


Nu haglar det av höstinlägg här i bloggvärlden och hade det varit för ett år sen hade jag skrivit ett 
"Vägra höst"-inlägg. Nu har jag blivit gammal och vis och lärt mig att acceptera att vi växlar årstid lite titt som tätt. Känner dock inte att det är höst i luften än, men när det kommer ska jag välkomna den med öppna armar. Sommaren kom tidigt i år och verkar vilja stanna länge så jag har nog fått min dos av sommar och kommer inte gråta när löven färgas orangea. Förra hösten var riktigt, riktigt fin. Tänkte visa några bilder från hösten 2013 då jag var delvis brunhårig! Vad tycker ni? Passar jag bäst som brunett eller blondin?















Jessica, Simon och Lisen åker pyttelitet tåg på Järnvägsmuseet i Gävle!



Translation
 It a lot of posts here in the blogosphere about the autumn, and a year ago I would have  written a "Refuse autumn" post. Now I have become old and wise and learned to accept that we change  seasons a little now and then. Don't think it is autumn in the air though, but when it comes, I'll welcome it with open arms. Summer came early this year and seems to stay long so I've probably got my dose of summer and will not cry when the leaves gets colored orange. Last fall was really, really nice. Thought some pictures from the fall 2013 would suit in pretty well. What do you think? What color of my hair is best, brunette or blonde?


X X X
Caroline

1 kommentar:

  1. Ahh, Autumn. I am already bored with heat and summer. Autumn is the most inspiring season in my point of view, these pictures from your last autumn are so nice and fun! I think blonde suits you very nicely :)

    SvaraRadera