tisdag 10 februari 2015

Jag flyttar, men vart?


En vecka bland berg och skog. Lite lustigt känns det allt att komma tillbaka till livet i stan. Tillbaka till jobbet, städa, tvätta, betala räkningar och leta lägenhet. 

Ja, i mitten av mars måste jag packa mina saker och lämna lägenheten i Åkeshov. Måste erkänna att jag har en stor klump i magen av oro så fort jag tänker på hur snart det är. Om en månad måste jag ha någonstans att bo. Mår fortfarande inte så pass bra att jag kan jobba heltid, min lön räcker knappt till mat och jag får bara mindre och mindre energi till att leta boende för varje dag. 

Om någon har något tips om var jag kan få tag på en lägenhet så får ni väldigt gärna kommentera nedanför eller mejla mig på CarroAsgard@hotmail.com

Är tacksam för all hjälp jag kan få!






Translation
 In one month I have to leave this apartment. I don't know where to go yet but I'm searching every day for somewhere to live. I hate it. I'm not well yet so I can't work full time so I have barely money for food. Now I have to stress even more about where I will go when I can't stay here.

X X X
Caroline

2 kommentarer:

  1. good luck Caroline ! I hope you will find a lovely apartment that you can make home. I know how hard it can be to look for a new flat I hate it too !
    cheer up !!
    xx
    Amélie

    SvaraRadera
  2. I hope that you will find a new home very soon!

    SvaraRadera