lördag 8 augusti 2015

Så levde de lyckliga i alla sina dagar


"Ja"
Så sa de båda när morbror vigselförrättare frågade om de ville lova varandra evig kärlek. 
Med tårarna långt nere på kinderna bevittnade jag det vackraste bröllopet jag någonsin kommer få vara med om. Nu förstår jag varför solen gömt sig hela sommaren, den väntade på rätt tillfälle att lysa som vackrast. Hon hittade den rätta, min kära syster. Jag kan inte tänka mig en bättre människa för henne att dela hela sitt långa liv med. 


Låt mig presentera Herr Joen Åsgård!


Min vackra syster Fru Evelina Åsgård!



Snygga morsan!


Min fina 30-tals klänning för ynka 150 kr från Old Touch var som perfekt för dagen! 



Mrs and Mr Toastmaster!
Helge och jag utgjorde verkligen ett drömteam!


Vackra Wilma kom brumandes på fredagkvällen för att hjälpa till med förberedelserna och för att vara min dejt!


Jag som planerat att ta många bilder med min kamera sprang mest omkring och letade kapsylöppnare och höll koll på tidsschemat så det det blev inte så mycket mer bilder än såhär. 
Istället för flera hundra kort har jag istället ett otroligt vackert minne. 
Minnet av när min syster gifte sig med sin drömpartner. 

Translation
"I do"
So said both of them when the wedding officiant asked if they wanted to promise each other eternal love.
With tears far down on my cheeks, I witnessed the most beautiful wedding I'll ever get  the chance to experience. Now I understand why the sun has been hiding all summer, it was waiting for the right moment to shine. She found the right one, my dear sister. I can not think of a better man for her to share her whole long life with.

Caroline

1 kommentar:

  1. <3 Congratulations to your sister and her new husband!
    Ps: You look fantastic, that dress is beautiful

    SvaraRadera