onsdag 13 juli 2016

En sommarhälsning



Hej alla fina! Fröken är på sommarlov och har inte hunnit sitta vid datorn. Än så länge så har jag hunnit med både Björkvik, Bollnäs, två bluegrassfestivaler och en vecka på Almedalen! Just nu sitter jag och väntar på att få gå till bussen som ska ta mig till Flygplatsen. Om några timmar åker jag nämligen till London för att hänga med Germano och hans band på en festivalen. Jag kommer tillbaka efter helgen och då ska ni få inlägg så det bara sjunger om det!

Jag hoppas ni har en fin sommar, ta hand om varandra! 



Translation 

I'm on vacation and don't have time for the computer. Now I'm going to London but when I come back next week I promise to update you more about my summer! 

Take care of each other!

Caroline  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar